پاییز

اسم پاییز که میاد یه حالی بهم دست میده که نمیتونم توصیفش کنم

مثله وقتی که ادم حالش بد باشه ولی دقیقن نتونه بگه دردش چیه

پاییز و به خصوص ماه مهر یه استرس بدی تو وجودم میندازه...

با اینکه همیشه حال و هوای پاییزو دوس داشتم ولی این اضطراب همیشگی و ترس از مدرسه و معلما  باعث میشدنتونم زیباییه پاییزو حس کنم...

امسال چهارمین ساله که مدرسه نمیرم ...و از این موضوع خیلی خوشحالم

وقتی اول مهر بچه مدرسه ای ها  هفت صب از خواب پامیشن و من توی رختخواب گرم ونرمم در حالی که پتو رو تا زیر گردنم کشیدم،را حت راحت خوابیدم حس میکنم دارم از مدرسه و همه معلمای بد اخلاقش انتقام میگیرم...

نظرات 1 + ارسال نظر
پریسا دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:29 ب.ظ http://fesgheli500.persianblog.ir/

الان که دیگه مدرسه نمیری برای چی استرس میگیری آخه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد