شانس

یکی که بخواد شانس نداشته باشه 


حتی اگه از تو تخم مرغ شانسی هم درومده باشه بارم کم شانسه!


فقط خواستم در جریان باشید...که اگه فک میکنید که کم شانسید یادتون باشه که یکی هست 


که وضعش از شما خیلی بدتره اونم منم  

  

میشه گفت تو دو روز تمومه گندای دنیا سرم اومد... 

 

به یکی یه دروغی گفتم که بپیچونمش فهمید ضایع شدم 

 

تو دانشگاه استاد ازم درس پرسید مثه بز نگاش کردم چون همه چی یادم رفته بود 

 

جلوی یکی که باهاش خیلی خیلی رودرواسی دارم خوردم زمین و پخش و پلا شدم 

  

اومدم خونه دیدم لب تابم رو میز نیس فهمیدم مامانم گرفتش به علت اینکه ازش زیاد استفاده میکنم 

الانم سرما خوردم در حد برج ایفل همراه با آبریزش بینی آنچنانی 

 

و باز هم اینکه... ما اگه شانس داشتیم اسممونو میزاشتن شمسی خانوم

نظرات 5 + ارسال نظر
سمانه سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:14 ب.ظ

سلام شمسی خانوم
از فریده هم کم شانس تری یعنی ؟؟؟من که باورم نمیشه ؟

سلام...
آره مگه فریده چیش شده ؟

فریده چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:10 ب.ظ

نگو که از منم بدشانس تری
راستی من دیروز یه تخم مرغ شانسی خریدم

با این سن خجالت نمیکشی تخم مرغ شانسی میخری؟
جایزش چی بود حالا؟

آقای م جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ق.ظ http://shookoolat.blogsky.com

سلام...
اینطوری نگو... داستان زندگی منم همین طوریه تو طالع بینیم هم نوشته بدشانس..!
مرسی بابت تبریک تولد... همیشه خوش شانس باشی..!.

سلام
تو طالع بینی من نوشته خوش شانس اما من توشون استثنام
خواهش...مرسی

پریسا یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ب.ظ http://fesgheli500.persianblog.ir/

یکی هم اینجاهست که ازتو بدشانس تره که وقتی بین سه نفره قرعه کشی میکنن تا دونفر رو انتخاب کنن اسمت در نمیاد

کیه؟

کیمیا چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:23 ب.ظ

سلام
راستش الان همه میگن که کم شانسن... ندیدم آدمی رو که بگه من خوش شانسم...بهرحال خواستم بدونی که تنها نیستی منم هستم

ممنون دوست من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد