ای صبوری...

گاهی وقتا حتما لازم نیست کاری بکنی که باعث شکستن دلی بشه  

گاهی وقتا تاثیر یه حرف و تکرار کردنش خیلی بیشتره  

و دلی هم که از قبل ترک خورده باشه 

 با این حرفا خیلی زود میشکنه 

دوست داشتن رو وقتی میتونی ثابت کنی که  

اونی رو که دوست داری تو مواقع حساس پشتشو خالی نکنی... 

صبر ...صبر...صبر... 

دلم خیلی گرفته... 

خیلی سخته با همه غمی که تو دلته تو شادی دیگران شریک بشی  ولی 

 هیچکس تو شادیات شریک نشه... 

دلم گرفته از همه ادمایی که دوسشون داشتم و دارم...  

نمیدونم چی بگم...دارم خفه میشم  

ما فقط وقتی خوبیم که نگهبانای خوبی باشیم 

 یه نگهبان هرچقدر هم که محبت کنه و دوست داشته باشه بازم نگهبانه....  

هیچ وقت دوست داشتنی نیست... 

فقط باید وظیفشو خوب انجام بده ...همین

 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اونایی که رفتن فقط از نگاهمون دور شدن...هیچ وقت از قلبمون پاک نمیشن 

شاید حالا خیلی پر رنگ تر از قبل حس میشن... 

چه یک سال بگذره...چه صد سال... 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مامان، خودم،تنهایی، به جای همه عاشقتم