حسین!

چند روز پیش بیکار نشسته بودم تو اتاقم و در و دیوارو نگاه میکردم که یهو واسم یه اس ام اس اومد با این مضمون :

-حسین چی شد به حاجی زنگ زدی؟

 منم واسش فرستادم که اشتباه گرفتید.

باز اس داد که:

چیه جوابت کرده؟ بیداری زنگ بزنم خونه تون؟؟

من: جناب اشتباه گرفتید! یه بار دیگه شماره رو چک کنید.

اون : حسین حوصله شوخی ندارم. اه جواب بده مثه آدم دیگه.خوبه خودت صبح با همین شماره بهم زنگ زدی!

من: (دیگه داشتم فحشش میدادم از بس که نفهم بود) آقا اشتباه گرفتی! چجوری باید بگم که باور کنی من حسین نیستم! عجب گیری افتادیما!

اون: حسین اگه خودتی که خیلی خری...اعصابم خورده حالا تو هم هی اذیت کن..باشه..من بعد از ظهر مغازه نمیام..بعد از کلاس یه راست میرم ترمینال و میرم..خدافظ!

من: ای بابا ! آقا حداقل به خونه ی حسینه زنگ بزن میفهمی که اشتباه گرفتی..

بعد از چند دقیقه اس داد: آقا یا خانوم محترم من روی عذرخواهی ندارم..ببخشید..الان خودش زنگ زد..به هر حال پیش میاد دیگه..یکی مثه من عصبی و داغون یکی هم مثه شما صبور. بازم عذر میخوام.خداحافظ..

من: (حالا ازینجا تیریپ شکیبایی و مهربونی برداشتم بلکم فرجی شد) نه این چه حرفیه! درسته پیش میاد....من اصلا ناراحت نشدم نیازی به عذر خواهی نیست..خدا نگهدارتون باشه ( در حالی که وجودم فریاد میکشید نههههه خدافظی نکن تازه از بیکاری درومدم) هیچی دیگه انگار رسمن تموم شده بود که یهو دیدم یه اس دیگه اومد..(اشک شوق تو چشام جمع شد)

- راستی من شماره ی شمارو از عارف گرفتم...میشناسیش که؟

کپ کردم! حالا عارف کیه؟ پسر داییه 6ماهه ی من!

هیچی فهمیدم که سر کار بودم سعی کردم خودمو نبازم و گفتم:

آره میشناسمش ..دوس پسرمه!

خلاصه یه مقدار زر زر کردیم که تو اس نگفت کیه..آخرش اینقدر من زنگ زدم که برداشت دیدم فریدس! داشت هرهر میخندید...منم واسه اینکه ضایع نشم باهاش میخندیدم 

ولی اون لحظه اینکه جرش بدم کمم بود... 

-------------------------------------------------------------------- 

خدا ازش نگذره!

نظرات 6 + ارسال نظر
فریده سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ب.ظ http://ferimoti.blogsky.com

هاهاها
بلخره اعترااااااااااااف کردی
چرا خدا خیلی مهربونه میگذره ازم

پریسا چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ق.ظ

Dori یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 ق.ظ

Akheysh.dastetun dard nakone 2tayi. Bad az chan vaght koli khandidam.azizam kar nadare indafe to bezaresh sare kar faride Post bezane khituyisho bege.faghat ye kari konid ma bekhandim.mohem nis ki khit mishe.be ghole maruf be ham bekhandim na ba ham.

به ته دیگ سیب زمینی قسم ما فقط بخاطر شاد کردن تو مطلب مینویسیم

مرجانوو (خانم حسابداروو) دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ب.ظ http://marjanoo.ir

خوشمان آمد رفتید سرکار
کاشکی یکی هم مارو سرکار میگذاشت

من هستم

کلبه ی تنهایی من سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:48 ق.ظ

منم قبلا یکی رو اینطوری سرکار گذاشتم خیلی خوش میگذره ؛ مگه نه فریده جون؟!

تنها سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:23 ق.ظ http://www.tanhaee75.blogfa.com

دیشب تورا زخوبی تشبیه به ماه کردم
تو خوبتر زماهی من اشتباه کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد