اســـــــــ ـ ـ ـ ـ ـفند...

اسفند که رسید باورم شد که تنها چیزی که یک لحظه هم درنگ ندارد، 

وبی خیال از غم وشادی من وتو میگذرد.... 

زمان است...

اسفند همیشه تلنگریست برای من که نمی دانم چرا هر سال ، 

هزار تصمیم می گیرم که آدم دیگری شوم و نمی دانم این آدم دیگر باید چه کند که بتواند در اسفند سال بعد ، سرش را بالا بگیرد و از این عبور شتابزده زمان... پریشان نباشد.

شاید زیاد سخت می گیرم....
من نه دلی را شکستم ونه لحظه ای از دلم غافل شدم ... 

ولی اسفند،....؟

دل به دریا بزن وبا خودت رو راست باش... 

و به قلب هایی که شاید ، شاید ...

امان از این شایدها که نمی دانم چرا درست در اواسط اسفند هر سال ، دلم را می لرزاند ...
و مجبورم می کند سعی کنم سال دیگر... 
اسفند دیگر، شایدی نباشد و دلم آرام تر باشد... 

از همه اسفندهایی که رفته و هیچ گاه باز نمی گردد....

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا مهربان سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:02 ق.ظ http://2sal-montazer.rzb.ir

سلام دوست عزیز .من وبلاگی دارم با رنگ 3 که اماده تبادل لینک میباشید ، اگر تمایل دارید به وبم بیایید و با استفاده از تبادل لینک اتوماتیک وبتون رو لینک کنید – و در جریان باشید تبادل لینک اتوماتیک من از شما میخواهد وبلاگ دیگری را لینک کنید و به محض لینک کردن ان وبلاگ شما میتونید وبتون رو لینک کنید و در تبادل لینک اتوماتیک توضبحات ان وبلاگ دیگر که باید لیکش کنید نوشته شده. ، و برای دیدن نام وبتون در وبم یک بار صفحه رو بروز کنید و وبتون رو در پایین صفحه وبم در کنار نام وب های دیگر میبینید.موفق باشید
ادرس وبم : http://2sal-montazer.rzb.ir
تایید رنگ گوگل 3 :
http://pichak.net/verification/index.php?n=12&url=2sal-montazer.rzb.ir

فریده چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:15 ق.ظ

ای بابا...یعنی نمیدونی دل منو شکستی؟
راضی نیستم ازت

نباش

پریسا پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:10 ق.ظ

عید شما مبارک

همچنین :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد