چیپس!

چند وقت پیش با فریده رفته بودیم خونه ی یکی از دوستامون که دانشجوی یکی از شهرای اطرافه. 

دو روز اونجا موندیم...یه روز که حوصله ی ناهار پختن نداشتیم رفتیم بیرون و چیپس و ماست  

خریدیم تا واسه ناهار بخوریم 

خلاصه چهارتا بسته ی چیپس و با ماست موسیر خوردیم و خندیدیم اما آخرش که دیگه چیزی  

از چیپسا باقی نمونده بود چشممون افتاد به تاریخ انقضای چیپس که سه ماه گذشته بود 

 

اون لحظه فقط دلمون میخواست دست بزنیم تو حلقمون تا بالا بیاریم

نظرات 7 + ارسال نظر
رومینا پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ب.ظ http://maryamii.blogsky.com/

الهی بگردمتون
حالا چیپسا حالتون بد کرد یا نه ؟؟؟؟؟؟


آخـــــــــــ
هوس چیپس و ماست کردم

نه! فقط یه کمی دلدرد گرفتیم که اونم فکر میکنم بخاطر پرخوری بود

مرتضی جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ق.ظ http://kooris-6.blogsky.com/

سلام!
هیچ اشکالی نداره.... بادمجان بم .....

سلام!
تورو خدا تعارف نکن...بقیه شم بگو....

خاطرات یک آتش نشان شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ق.ظ http://www.firemanney.blogsky.com

سلام
خوبین شما؟
ممنونم از اینکه دفتر خاطراتم روبرگ می زنین
بله با تمام جزئیات ثبتشون می کنم تا انشاالله در آینده ای نزدیک شما بتونین از تو کتابفروشی ها کتاب خاطرات یک آتش نشان روتهیه کنین. :)
-------------------------
میگما خوب شد انگشت ننداختین تو حلقتون
چون الان شما خوبین
ودر ضمن اونارو با ماست و سیرخوردین
پس بیمه بودین.

سلام
ممنون
خواهش میکنم.
انشا ا...
----------------------
واقعا؟ یعنی دلیل اینکه حالمون بد نشد ماست موسیره بوده؟

MST یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ق.ظ http://www.mrmostafa.blogsky.com/

ایول چیپس تاریخ گذشته!

اگه حالت خوبه بگو ما اینجا یه هفت هشت ده تایی از این چیپسای تاریخ گذشته داریم نمیدونیم چیکارش کنیم!

یعنی بالا نیاوردین؟ اصل خوش گذرونیش به همون بالا آوردنش بود

ولی بازم شانس آوردی که چیزیت نشد... نمیخوام مائوست کنم، ولی فکر کردی دلیل بیشتر مرگ و میرا چیه؟ همیناست دیگه

حالا تو اگه خودت نمیخوایشون زیر قیمت به من بفروش من میدونم چیکارشون کنم

نه از اینکه چیپسا انقضا شده بودن بالا نیاوردیم اما بعدش از بس که خندیدیم نزدیک بود از خنده بالا بیاریم
آره ماهم بخاطر همون خوش گذرونیش میخواستیم دست بزنیم تو حلقمون

آره شانسم این بود که با ماست موسیر خوردمش ! ماسته بیمم کرد! وگرنه الان مرده بودم

بچه ها بهم میگن ماری دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 ب.ظ http://binahayat2032.blogfa.com

سلام...
اوا قالب عوض شده...!...مبارکه !
حال کار کی بود؟؟؟

سلام.
آره مرسی.
کاره من دیگه! مطهره

کلبه ی تنهایی من چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:00 ق.ظ

بیخیال بابا
هیچیتون نمیشه
مبارک قالب جدید و خیلی قشنگتون

خیلی ممنون عزیزم

پریسا دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:16 ب.ظ

از این اتفاقا زیاد میفته..
ماهم چند روز پیش اب پرتقال خریدیم..
دیگه آخراش بود همه شو خورده بودیم اخرین لیوان بود ..
ریختم تو لیوان یه دفعه دیدم نوشته انقضا:8 دی..
اونروز 17 دی بود...

آخی اشکالی نداره ناناز..
اینجوری که معلومه انگار جنسای انقضا شده با انقضا نشده زیاد فرقی نداره! نه؟
چون ما که چیزیمون نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد