دیدی من شرطو بردم؟؟.....شدی؟؟

این چند روزه همش درگیر امتحانیم  

الان تقریبا ۱۰ دقیقه ای هست که امتحانم فیزیکم تموم شده منم اومدم کافینت روبروی دانشگاه 

اینترنت ما همچنان قطع می باشد. 

اگه ادم خیری پیدا میشه بیاد اینترنتمونو وصل کنه ثواب داره به خدا 

نمیدونم سریال ستایش رو میبینید یانه؟منو مطهره میبینیم خیلی هم علاقه داریم 

اگه در جریان باشید یه دو هفته ای بود طاهر مرگ مغزی شده بود 

 حالا هی من به مطهره میگفتم  میمیره میگفت نه اگه بمیره که فیلم تموم میشه 

 هی از من اصرار که بابا میمیره مرگ مغزی دیگه برگشت نداره هی از مطهره انکار

سر همین قضیه انقد با هم بحث کردیم که تصمیم گرفتیم شرط بذاریم که اگه مرد مطی ۵  تومن ناقابل تقدیم من کنه اگه هم زنده موند من ۵۰ هزار ریال بهش بدم. 

(با وجود اینکه دوس نداشتم طاهر بمیره ولی از اونجایی که خیلی در مضیغه هستم خدا خدا میکردم بمیره .۵ تومنم ۵ تومنه)  

منو ببخش طااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااهر

حالا که این بنده خدا این هفته فوت کرد این مطهره خانوم زده زیر قولش 

حالا اگه این طاهر بدبخت زنده میموند این ۵ تومنو از حلقوم من میکشید بیرون 

مطهره خانوم یعنی چی که قول میدی بعد میزنی زیرش؟؟؟ها؟ها؟ها؟ 

من ۵ تومنمو میخوام اگه یه روزم به اخر عمرم مونده باشه ازت میگیرم

راننده تاکسی جون...کوفتت بشه!

سلام...شناختید؟؟؟ 

نمیدونم بعد از چند روزه دارم میام نت...اما فک کنم خیلی وقته 

اینترنت خونه مون هنوز قطعه!  

الانم تو کافی نت روبه روی دانشگاه نشستم... 

اومدم یه پست بزارم و برم 

--------------------------------------- 

من هر روز با تاکسی میرم دانشگاه...دیروز صبح ساعت۷ که خواستم برم دانشگاه 

دور میدون منتظر تاکسی وایستاده بودم...بعد از ده دقیقه یه ربع یه تاکسیه پیکان قراضه 

اومد و نگه داشت منم چون دیرم شده بود سریع سوار شدم.. 

راستش ازون میدون تا دانشگاه ما کرایه تاکسی ۳۰۰تومنه! منم جون پول خورد نداشتم 

یه هزاری دادم به راننده..نزدیکای دانشگاه رسیده بودیم دیگه... 

من هی با خودم میگفتم پس این چرا بقیه پول منو نمیده.. 

بعد هی از تو آیینه نگاش مکردم که منو یادش بیاد تا پولمو بده اونم منو نگاه میکرد  اما بروی مبارکشم نمیاورد..

تابلو بود یادشه اما نمیخواد بده...منم چندشم شد بش بگم پولمو بده... 

هیچی دیگه پیاده شدم اما پولمو نداد... 

خالا ۷۰۰تومن چیزی ازمن کم نمیکنه اما متنفرم از آدمایی که خوششون میاد خق دیگرانو  

بخورن...واقعا متاسفم واسش... 

تا خود دانشگاه فحشش دادم...من که راضی نیستم...  

حرومش بشه.....