ثواب زورکی!

آخه یکی نیس به من بگه تو رو چه به روزه گرفتن تو روزای غیر ماه رمضون؟! 

دیشب با اعتماد به نفس تمام تصمیم گرفتم که امروزو روزه بگیرم اما الان گشنمه! 

البته من اصلا آدم شکمویی نیستما  

 اما خوب این موقع ها آدم بیشتر دلش خوراکی میخواد دیگه 

مخصوصا که الان داره از خونه ی همسایه بوی غذا میاد...!! 

منم خونه تنهام... 

نه!  

شیطونم هست!   

هی داره در گوشم میگه برو بخور الان که کسی اینجا نیس که ببینت! 

نه دیگه من تا این حد بی جنبه نیستم 

 خدایا!! حالا من یه روز روزه گرفتم اونم با این همه غر غر کردن ولی جون من قبولش کن! 

من گناه دارم!! 

این یه روز روزه رو با کلی امید و آرزو گرفتم تا تو ام کار منو راه بندازی   

به چشم رشوه نبینش ولی قبولش کن!

نظرات 11 + ارسال نظر
ermes چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:27 ب.ظ http://ermes-3.blogsky.com/

گیرند همه روزه و من گیسویت
جویند همه هلال و من ابرویت

از جمله ی این دوازده ماه تمام
یک ماه مبارک است،آن هم رویت!

Dori چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ب.ظ

Ghabul bashe. Masalan gharar bud yasin bekhunida. Chi shod?faride engar chanta khunde.to chi?ha?asan ghabul nis ruzat. Mehdi kie?Samanast shayad.valla man nistam.inghadram dg bikar nistam.

مرسی
من یکی خوندم اصلا وقت نشد بخدا
اره فریده یه سی تا فکر کنم خونده..
منم سعی میکنم که بخونم

خوده خودم پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:30 ب.ظ http://www.tahnayiyam.blogsky.com

این روزا که تا یه چرت بزنی افطاره!
آدم دلش واسه تشنگی تنگ میشه!...

اوهوم!
راس میگی واقعا!

یکتا یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:28 ب.ظ

خنگول اگه روزت نذریه قبول نیس چون تا قرضی داشته باشی بقیه حساب نمیشه

حالا کی گفته من قرضی دارم منگل؟؟

آقای م سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 ب.ظ http://shookoolat.blogsky.com/

نیتت خالص نیست...
فایده نداره...!!!
شوخی کردم ان شاالله خدا قبول کنه...

بخدا خالصه

مرسی

کلبه ی تنهایی من پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:45 ق.ظ http://kolbeyetanhaiyeman.blogsky.com

سلام عزیزم
خوبی؟
اتفاقا منم چند روزه دارم روزه میگیرم
بالاخره باید روزه قضاهامون رو خصوصا توی همون سال بگیریم و به گردنمونه
این روزا که ماه محرمه و روزها هم کوتاهن بهترین فرصت واسه روزه گرفتنه
الانم اگه خدا قبول کنه روزه هام .
خوب روزه گرفتن یعنی گرسنگی و ... دیگه
البته یادت باشه فقط شکمت روزه نباشه!

سلام.مرسی.
قبول باشه
آره راس میگی

arezoo چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:47 ب.ظ http://ssss1234.mihanblog

ba arze poozesh linket kardam dust dashti linkam kon

لطف کردی...
حتما

دیوانه جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ب.ظ

همه بی معرفت ها!!
روزه ی آدمی که اصلا یادی از دوستان نمیکنه فبول نیست

ببین کی داره واسه من دم از معرفت میزنه!!
برو بابا...تو اگه معرفت داشتی یه خبر میگرفتی ببینی چه اتفاقی واسم افتاده که دیگه حتی حال و حوصله ی خودمم ندارم!

mafhoomat جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:44 ب.ظ http://88888888.blogsky.com

روزها فکر من این است و همه شب سخنم

که چرا غافل از احوال دل خویشتنم

از کجا آمده ام، آمدنم بهر چه بود؟

به کجا می روم؟ آخر ننُمایی وطنم

مانده ام سخت عجب کزچه سبب ساخت مرا

یا چه بودست مراد وی ازین ساختنم

جان که از عالم علوی3 ست، یقین می دانم

رخت خود باز برآنم که همانجا فکنم

مرغ باغ ملکوتم4 نیّم از عالَم خاک

دو سه روزی قفسی ساخته اند از بدنم

ای خوش آن روز که پرواز کنم تا برِ دوست

به هوای سرِ کویش پر و بالی بزنم

کیست در گوش که او می شنود آوازم؟

یا کدام است سخن می نهد اندر دهنم؟

کیست در دیده که از دیده برون می نگرد؟

یا چه جان است، نگویی، که منش پیرهنم؟

تا به تحقیق مرا منزل و ره ننمایی

یک دم آرام نگیرم نفسی دم نزنم

مِیِ وصلم بچشان، تا درِ زندان ابد

از سرِ عربده مستانه به هم درشکنم

من به خود نامدم اینجا که به خود باز روم

آنکه آورد مرا باز بَرَد در وطنم

تو مپندار که من شعر به خود می گویم

تا که هشیارم و بیدار یکی دم نزنم

شمس تبریز، اگر روی به من بنمایی

و الله این قالب مردار به هم درشکنم

ممنون که اینهمه وقت گذاشتید و نوشتید

بچه ها بهم میگن ماری شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:25 ق.ظ http://binahayat2032.blogfa.com

سلام...
ایشالا که روزت هم قبول شده
باشه..
منم دیروز روز عرفه تصمیم
گرفتم که روزه بگیرم .! خلاصه صبح
که از خواب بیدار شدم
ساعت تقریبا نزدیک ده اینا بود ...سر و صورتم رو
شستم و رفتم سر میز صبحونه نشستم و یه
صبحونه حسابی زدم تو رگ...
نزدیک نیم ساعت پشت میز نشسته بودم
و داشتم مث این قحطی زده ها
صبونه میخوردم که یهو یادم افتاد ای دل
غافل ..مثلا با خودم قرار گذاشته بودم
که امروز روزه بگیرم...! انقد
سوختم که نگو!!!
اون روز همه روزه بودن الا من بدبخت...
رفتم به دوستم گفتم خوب
حداقل یه اس ام اس خالی میدادی بهم..مگه چی میشد؟؟؟
خلاصه کار اون روزم خیلی جای افسوس داشت .

راستی منم دیروز دست به کار
شدم و یه وب واسه خودم دست و پا کردم...
خوشحال میشم شمام بهم سر بزنین..!!!

فریاد زنگی یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 ق.ظ

باسلام وبلاگتون عالیه.گفتند:انقدر مستین زهی از سر برافتادت کلاهتان.گفتیم:عقل درسرباید بی کلاهی عار نیست.صابر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد