خداحافظ زمین!!!

این مطهره منو کشت از بس هی گفت اپ کن اپ کن. 

هر روز از دانشگاه میومد میگفت اپ کردی؟منم با کمال پر رویی میگفتم نه! 

آخه از بس کسی نمیاد نظر بده دستو دل آدم به اپ کردن نمیره 

دیروزم منو تهدید کرد گفت اگه فردا اپ نکنی خودم اپ میکنم! 

بگذریم!  

بریم سر اصل مطلب

حتما شمام یه چیزایی در مورد سال۲۰۱۲ یا همون پایان دنیا شنیدین 

این هفته ما درگیر این مسئله بودیمو خلاصه کلی راجع بهش تحقیقات عمیق کردیم!ولی به هیچ 

نتیجه ای نرسیدیم! 

من زیاد به این جور چیزای خرافی اعتقاد ندارم و به نظرم همش چرنده ولی خب از یه طرف دلایل زیادی وجود  

داره که تاحدودی میشه این قضیه رو باور کرد. 

خودمم نفهمیدم چی گفتم.خلاصه بگم من این قضیه رو قبول دارم! 

البته منظورم این نیست که حتما ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ دنیا نابود میشه و....نه.ولی مطمئنم یه اتفاق خیلی خیلی مهم تو این سال میفته (من مرده شما زنده حالا میبینیم کی خرافاتیه! )

خیلی از سایتا نوشتن که طوفان های خورشیدی به پا میشه.بعضیا گفتن عصر یخبندان میشه 

یه سری دیگه میگن خورشید از غرب طلوع میکنه....  

حالا هرچی بشه بدم نیستاااااااااا!اگه همچین چیزی اتفاق بیفته و بعد از ما ادمای جدیدی بیان    

 راجع به ما کلی جستجو و تحقیق میکنن.خلاصه خودتونو ناراحت نکنید خدارو چه دیدی شاید  

  معروف شدیمو عکس استخونای پیدا شدمون تو کتابای تاریخ صد سال بعد چاپ شد! 

(دیگه مرگ حقه گفتن نداره ولی دور از جون شما!)

خلاصه حرفو حدیث زیاده که فکر کردن راجع بهش هیچ نتیجه ای جز سردرد نداره! 

البته چیز زیادی نمونده! شاید واقعا قراره یه اتفاق بزرگ زمینو دگرگون کنه!بهتره منتظر بمونیم..... 


مطهره خانوم اینم اپ 

راضی شدی یا بازم میخوای منو تهدید کنی؟؟ ها؟ 

یه کم به خودت بیا ....ببین زمین داره نابود میشه قراره بمیریم...یه کم دلت به رحم بیاد... 

من چقد بدشانسم که قراره وقته مردن کنار......

نظرات 14 + ارسال نظر
Dori شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 ق.ظ

Inghad in shabakehaye biganaro nabinid.hamina in fekraye mokhareb ro tu sare shoma javanhaye cheshmo gush baste feru mikonan.Hala ma ghaziamun fargh mikone ke mibinim.ma tahghighate elmimun ijab mikone.ehe.nabinam dg.

من گول این شبکه ها رو نمیخورم
یکی باید خودتو نصیحت کنه عزیزم!

MST شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ق.ظ http://www.mrmostafa.blogsky.com/

آخه من چرا باید اینو واسه همه توضیح بدم؟

ببین! من رشتم یه جورایی به این حرفایی که زدی مربوط میشه! (اصلا هم مربوط نمیشه! )

یه اشتباه تو ترجمه باعث شده سالی که یکی از دوره های مغناطیسی زمین درون اون قرار داره، به اشتباه 2012 باشه... در حالی که به خاطر عدم توجه به یک کلمه، 400 سال سوتی دادن... یعنی حداقل 400 سال دیگه اون قضیه اتفاق میافته... دیگخ حسش نیست بیشتر توضیح بدم...

فقط بدون حرفم از روی سایت ها و اینجور چیزا نیست... یه پروژه تحقیقاتی واسه تیم علمی بوده که این یه چند خط از اونه... به من هم هیچ ارتباطی نداره...

همین! و بس

بالاخره به تو ارتباط داره یا نداره؟

امین شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ب.ظ http://www.1mohajer.blogsky.com

سلام. وب خوبی دارید.
من به جای همه نظر میدم

مرسی
شما کار خوبی میکنی

مطهره شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:32 ب.ظ http://ferimoti.blogsky.com

ایششش حالا یه آپ قراضه کرده ببین چقدر منت سره ما میزاره

خودت فهمیدی چی گفتی؟ آخرش اعتقاد داری یا نداری؟


من که اصلا اصلا اعتقاد ندارم...امکان نداره همچین اتفاقی بیفته

واقعا که! من بدشانس ترم که همچین دوستی مثه تو دارم

تو اعتقاد نداری؟؟؟
نذار بگم چجوری ترسیده بودی....

محمدی پناه شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:46 ب.ظ http://shookoolat.blogsky.com

سلام
خوبید؟
بعد مدتها اومدم یه سری بهتون بزنم...
ناامید شدم رفتم تو فکر تو این مدتی که قراره زنده باشم باید چیکار کنم...!!!!

سلام.شما خوبی؟
از شما بعیده با این حرفا ناامید بشی....حالا ما یه چیزی گفتیم

Dori یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 ق.ظ

Vase chi comente 2vomamo taeed nakardi?ha?ha?ha?In ghazie 400sal chi bud?3dafe khundam saro tahe jomlaro peida nakardam.

دوس داشتم
ولش کن خیلی مهم نیست نفهمیدیم نفهمیدی

یکتا سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:26 ب.ظ

چرته بابا باور نکن

باور میکنم

Dori چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ق.ظ

Akhe shoma ke gheyre man nazardahandeyi nadarid dg chera zabunetun deraze?haminam az dast midin.

کی میگه نداریم؟پس اینا کین؟
مگه چی گفتیم که زبونمون درازه؟اصن زبون داریم؟

مهدی جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ب.ظ

سلام.میگم این مطهره شما چشماش سبز رنگ نیست اگه خودشه بگو من مجنونشم من عاشق یه دخترم به همین اسم پیداش نمیکنم خیال بد نکنین من توی همه وبلاگای مطهره نام نوشتمش؟

سلام..چرا آره چشماش سبزه..شما؟ ولی اون شمارو نمیشناسه!
مجنونشی؟شما چرا یه ادرسی چیزی از خودت نداری؟!
فقط مطهره ی چشم سبز؟ هیچ نشونه ی دیگه ای ازش نداری؟

دیوانه یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ق.ظ http://divangan.blogsky.com

الو فریده؟؟ تویی؟؟گوشی رو بده مطهره!!
بهش بگو نامرد چشم سبز!!
بگو ما بمیریم یه خبر از ما نمیگیره؟؟
والا با این نوناشون

دری چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ق.ظ

مکه مطی جشاش سبزه؟ آبی بود که؟نه راستی فک کنم توسی بود. نمیدونم اصن. به من جه. اهه!به روز کنید دیکه

تو فکر کن هر سه تاشه
میگم خاله جون خداییش اون مهدی تو نیسی؟

مریم چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:01 ب.ظ http://sooskesiah.blogsky.com

چه جالب شماها دونفرین خوب دونفری بهم سر بزنید

پریسا جمعه 4 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:12 ب.ظ http://fesgheli500.persianblog.ir/

سلام...
این یه پیش بینیه....
معلوم نیست درست باشه....
کاش عصر یخبندان بشه بجای نابودی....

اره منم عصر یخبندانو دوس دارم.همه یخ میزنیم

آراز پسر چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:17 ق.ظ http://araz60.blogfa.com

سلام
خوبی؟؟
همین جوری از بلاگ اسکای رد میشدم چشم به وبلاگ شما خورد.خدایش وبلاگ خوب وباحالی دارید وبحث های خوبی هم را میندازین.ولی چه شود اگه دو ماه دیگه عصر یخبندان شروع بشه اون وقت مام میرم ماموت سواری راستی خوشحال میشم به وبلاگ حقیر ما سر بزنین/آراز

لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد