کنترل نامحسوس!

هفته ی پیش یک عدد خواستگار سمج برای ما پیدا شد که به هیچ وجه ول کن نبود

با هزار بار زنگ زدن و اینا بلاخره مامان ما اجازه داد که تشریف بیارن منزل...

حالا منم از همه جا بی خبر

بعدش مامانم به من زنگ زد و گفت دو سه روز آخر هفته رو که تعطیلید پاشید بیاید خونه..

منو فریده هم سه شنبه پاشدیم رفتیم(فریده رو هم با خودم بردم نمیتونستم تنهاش بزارم که!)

خلاصه چهارشنبه خواستگار محترم تشریف آوردند که البته یه مجلس کاملا زنونه بود

قبلش به مامانم گفته بودم که وقتی خواستم بیام نه چای میارم نه شیرینی نه هیچ چیز دیگه فقط چند دقیقه میام میشینم و میرم ( آخه کلا من که اصلا قصد ازدواج ندارم)

موقعی هم که مامانم صدام زد منو فریده توی آشپزخونه نشسته بودیم...حالا من میخوام برم نمیدونم چرا از خنده دارم منفجر میشم...جنبه ی خواستگار داشتنم نداریم 

بعدشم رفتم و مامان جونه دوماد یک دل نه صد دل عاشقمون شد

بخدا راس میگم آخه فردا صبحش ساعت نه صبح زنگ زد به مامانم که که کی اجازه میدید ما دوباره بیایم؟؟؟

ما این شکلی شدیم:

ولی از اونجایی که ما اصلا پسرش رو ندیده بودیم مامانم گفت مطهره اول باید پسرتون رو ببینه بعد.......

خانومه هم گفت باشه پس یه قرار بزاریم که ببینن همدیگه رو...

مامانم گفت حالا بزارین من به باباش بگم....

خلاصه فردای اون روز من و مامانم و دوست مامانم بطور کاملا نامحسوس رفتیم دم مغازه بابای دوماد

بعد هی فکر کردیم که چیکار کنیم که پسره رو از مغازه بکشیم بیرون تا ببینیمش..

تا اینکه تصمیم گرفتیم دوست مامانم بره ازشو آدرس بپرسه تا شاید اونجوری بیاد بیرون که همینم شد و چند دقیقه بعد دیدیم که آقا بهنام(دومادو میگم) همراه باباشون اومدن بیرون...منم رفتم زیر صندلی ماشین قایم شدمولی کاملا دیدمش

خلاصه از اینکه نپسندیدمش خیلی خوشحال شدم

بنده خدا قیافش اصلا بد نبود ولی به دل من ننشست...نمیتونم ایراد بگیرم ازش ولی خب خوشم نیومد دیگه....

همون لحظه هم به مامانم گفتم ایندفه مامانش زنگ زد فوری ردشون کن...بگو دخترم خوشش نیومد

البته مامانم اینو نگفت ولی خب با هزار تا دلیل جواب رد دادیم...

البته من اصلا آدم بد پسندی نیستم ولی مامانم میگه هستی

آخه معیار های بنده برای همسر آینده این موارد میباشد:


۱-قد خیلی بلند کمه کمش ۲۰ سانت از خودم بلندتر(این از بقیه مهمتره برام)

۲-تحصیلاتش از من بیشتر نباشه مثه هم باشیم!

۳-غذا پختن بلد باشه.

۴-چاقالو نباشه.

۵-شلوار جین بپوشه.

۶-همیشه ساعت ببنده دستش.

۷-موهاش کوتاه باشه.

۸-بعضی وقتا بد اخلاق باشه.

۹-هر روز برای من بستنی بخره.

۱۰-ذرت مکزیکی دوست داشته باشه.

۱۱-بلد باشه برقصه... البته مردونه

۱۲-خونه ی مامانش اینا از خونه ی مامانم اینا دور باشه.

۱۳-تک فرزند نباشه.

۱۴-مثه من عاشق مسافرت باشه.

۱۵-عینکی نباشه.


+خلاصه اگه همچین آدمی پیدا کردید منو بی خبر نزارید




نظرات 13 + ارسال نظر
ارزو شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:50 ق.ظ http://kolbeyetanhayieman1.blogfa.com

سلام دوست جونم
به نظرت هم چین ادمی پیدا میشه؟
البته تو کلاسه ما مورد ۱.۲.۴.۵.۶.۷.۱۲.۱۱.۱۴.۱۵ هستا مورد ۱۳ هم تک پسره و ۲تا خواهر داره ولی واسه خودمه نمیدم بهت
اپم با همون رمز arezoo [چشمک]خوشحال میشم بیای

سلام.
آره پیدا میشه اگه بگردم
نه قربون دستت تک پسر با دوتا خواهر مال خودت..
خواهرشوهرا خونه خرابمون میکنن

مفهومات یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ق.ظ http://www.88888888.blogsky.com

خوشحالم دوست مشکل پسند من که از نوشته هام خوشت اومد.
این بلاگ( مجهولات) بلاگ دومه منه..خوشحال میشم اگه به وبلاگ اصلیم(مفهومات هم سر بزنی)
راستی اسمتم خیلی زیباست.
موفق باشی.
مجهولات(www.kerme-morde.blogfa.com
مفهومات(www.88888888.blogsky.com

خواهش میکنم درسته مشکل پسندم ولی واقعا از نوشته هات خوشم اومد
چشم مرسی ازینکه آدرس اون وبتم دادی..
لطف دارید

MST یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ق.ظ http://www.mrmostafa.blogsky.com/

{تنکس که سر زدی!}

اولا که دلیل رد کردن بهنام، جزو هیچ کدوم از موارد 15 گانه طومارت نبود... پس بهتره یه مورد هم با عنوان "0. دید اولیه و به دل نشستن" اضافه کنی...

این مواردی که گفتی به صورت پیشفرض پیدا نمیشه... یا باید به کارخونه سفارش بدی، یا خودت یه آدم معمولی رو customize کنی

خلاصه اینکه، نگرد، نیست... شایدم بود...

خواهش
چرا بابا بهنام تمام اون چیزایی که من نمیخامو داشت حالا من مطرح نکردم...
اولیش اینکه عینکی بود...یکمی تپلو بود...تازه قدشم ۲۰سانت ازم بلندتر نیود...
از همه بدتر....شلوار جین پاش نبووووود
من پیدا میکنم فکر نمیکنم خیلی مورد نادری باشه

Khale dori یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ق.ظ

Migam ma ye mostakhdem ba in khosusiati ke to gofti tu darmangahemun darim.daghighan moshakhasati ke gofti dare.mikhay ba ham ashnatun konam?Migam ma ye mostakhdem ba in khosusiati ke to gofti tu darmangahemun darim.daghighan moshakhasati ke gofti dare.mikhay ba ham ashnatun konam?Jigar mage khale bazie ke hamchin kasio mikhay?

اگه مستخدم به این باکلاسی دارید آره میخوام...آشناش کن

دیوانه چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ب.ظ http://divanegan.blogsky.com

اینایی که گفتی مشخصات دیفالت دیوانگانه
حالا این همه قانون گذاشتی خودت چ داری؟؟هان؟؟
کچل که هستی
سیبیل که داری
گ*ش*ت ا*ر*ش*ا*د کار میکردی

تو بگو من چی ندارم...همه چی...
کچل خودتی سیبیلو
مو دارم خرمن خرمن
آره

Dori پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ق.ظ

Are be jane khodam.ba hamin moshakhasate. Lisansat faghat yekam ekhtelaf senetun ziade ke khob engar un ziad vasat mohem nis chon Nagofti. Fek konam hodude 25sal azat bozorgtare. Moshkeli nis?Are be jane khodam.ba hamin moshakhasate. Lisansat faghat yekam ekhtelaf senetun ziade ke khob engar un ziad vasat mohem nis chon Nagofti. Fek konam hodude 25sal azat bozorgtare. Moshkeli nis?Are be jane khodam.ba hamin moshakhasate. Lisansat faghat yekam ekhtelaf senetun ziade ke khob engar un ziad vasat mohem nis chon Nagofti. Fek konam hodude 25sal azat bozorgtare. Moshkeli nis?Are be jane khodam.ba hamin moshakhasate. Lisansat faghat yekam ekhtelaf senetun ziade ke khob engar un ziad vasat mohem nis chon Nagofti. Fek konam hodude 25sal azat bozorgtare. Moshkeli nis?

۲۵ سال ازم بزرگتره اونوقت شلوار لی میپوشه ؟؟؟؟
خجالت نمیکشه مرتیکه

مطی شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:04 ب.ظ

من سراغ دارم همچین ادمی
اگه گفتی کی؟....حوجتتتتتتتتتتتتت

فریده جون حداقل وقتی میای نظر بزاری به خودت زحمت بده اون بالا رو نگاه کن اسم منو پاک کن اسم خودتو بنویس..
با این کارت حجتو تقدیم میکنم به خودت

مفهومات شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 ب.ظ http://www.88888888.blogsky.com

دوست خوب من ترانه ای که گذاشتی..در همچین شبی که شاید فقط خودش بدونه چه حالی دارم بد جوری چسبید...
ممنون از حظورت تو این شبهای تنهایی...

ارزو یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:17 ب.ظ http://kolbeyetanhayieman1.blogfa.com

سلام دوست گلممممم

اپم با همون رمزم تونستی بیا

یکتا جونت دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:57 ب.ظ

مطی پیدا کردم واست یه شوهر با این مشخصات اگه گفتی کیه؟؟؟
یکم فکر کن میفهمیا
.
.
.
.
.
.
.
کوتوله..........

غلط کردی کثافت..اونو گذاشتم واسه تو
تازه کوتوله به جای اینکه از من ۲۰سانت بلندتر باشه ک.تاه تر بود

یکتا جونت چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ب.ظ

کفش پاشنه بلند پاش میکنه...مگه چیه...خدا خلق کرده

مشکل فقط قدش نیست
هیچ کدوم ازینایی که گفتمو نداره که هیچ تازه اصلا آدم وقتی میبینش دلش میخاد روش بالا بیاره

Dori khoshkele جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ق.ظ

Che khabare inja?kutule kie?khale khanum nabayad bietela bashe.fahmidin?yekta hamun ferie?dori hamun motie?divane hamun khenge ee bebakhshid.begid binam jaryan az che gharare?mostakhdememunam javuniash jin mipusid.

کوتوله یک عدد عاشق دلخسته اس
نه یکتا فری نیست یکی از دوستامه
برو بابا اصلا دوران جوونیه اون مرتیکه شلوار جین بود؟؟؟؟؟

یکتا جونت جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ب.ظ

مطی این دوری کیه؟؟؟

خالمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد