بازگشت

چه فرقی میکند این طرف باشم یا ان طرف؟

کوچک باشم یا بزرگ؟

زشت باشم یا زیبا؟

ثروتمند باشم یا فقیر؟

باسواد یا بی سواد؟

یا.....

فرقی نمیکند

هرچه باشم من را نمیبینی

هیچ وقت من را ندیدی

من اما همیشه میدیدمت

تفاوت هایت برای من مهم نبود

خودت هم مهم نبودی ...چرا بودی...برای من مهم بودی...

تو شاید فقط تفاوت ها را میدیدی و من سرخوش در جستجوی نقطه مشترکی بودم.

تفاوت هایم برایت مهم بود

من پر از تفاوت بودم

شاید زشت هم بودم

اما هرچه بودم

عاشق بودم

عاشق تو بدون تفاوت هایت

ای کاش فقط کمی من را میدیدی...

من را بدون تفاوت هایم.


سلام!

واسه خودمم عجیبه بعد قرنی دارم مینویسم

سه بار این متنو نوشتم پرید!

الان کمی تا قسمتی قاطیم!

تازه کیبوردم برچسب فارسی نداره(قابل توجه مطهره)

همین دیگه فعلن!


نظرات 8 + ارسال نظر
مطهره دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:15 ب.ظ

آخیییی عزیزم حالا راضی به این همه زحمت نبودم که این شعرو واسم تو ملاء عام بگی
میتونستی تو خونه بهم بگی...
الهی...عاشقم بودی و نمیدونستم؟؟

اوووووووووووووووووووووف
فک کن من عاشق تو باشم

مطهره دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:19 ب.ظ

دیفونه آخه به من چه که کیبورد تو برچسب فارسی نداره؟
چرا فحش میدی نامرد؟؟؟؟؟

چون لبتاب تو فارسی داره
یادم باشه برچسباشو بکنم

پریسا دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:52 ب.ظ

سلام.
کیبورد فارسی نداره ؟؟
پس مطهره این همه مطلب رو چطوری مینویسه ؟؟

من با لب تاب خودم اپ کردم عزیزم

Dordune پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ق.ظ

Salam azizam. Matlabet ghashang bud.nemidunestam tu in zamine ham mese khodam ba estedadi. Kudake irani ba estedad.ee bebakhshid.junam vasat bege adam gahi ehsas mikone tu negahe kasi ya kasayi hiche vali khob shayad vaghean intor nabashe ya agaram bashe gahi behtare.behtari ke adam khodesham nemidune. Omidvaram fahmide bashi manzuramo.moti ke omran fahmide bashe chi goftam.

من کلا تو همه زمینه های فرهنگی ادبی هنری و علمی استعداد دارم

مطره رو ولش کن اون کلا هیچی نوفهمه

Dori جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ق.ظ

Pifff.in che webie? Sal be sal kasi gozaresh nemiofte inja.khob shoma ke khodetun vase khodetun post mizanid vase hamdgam nazar midin che karie dg? Inja ro Bebandin ba ham tu khune beshinid harf bezanin.

ایششششش... مگه به نظر گذاشتنه؟؟
ما اینجا خواننده های خاموش زیاد داریم که در عمق حرفهای ما غرق میشن و نظر نداده میرن
درضمن من مطی هستم

Dori شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ق.ظ

Che mani dare man be feri nazar midam to biay javab bedi? Che mani dare man be feri nazar midam to biay javab bedi? Che mani dare man be feri nazar midam to biay javab bedi? Che mani dare man be feri nazar midam to biay javab bedi?

خیلی معنی داره که تو نوفهمی

کلبه ی تنهایی من دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:42 ق.ظ http://kolbeyetanhaiyeman.blogsky.com

مبارک قالب

مرسی

delgirtarin شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:40 ب.ظ

mamnoonam nazaretoon bar sajede lotfe shoma neveshtim

va montazere salat haye badi

aroom galam bardar va aroom benevis ta hame sedaye tanhayi ro beshnavand

mer30'

خواهش میکنم..لطف دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد