نوستالژی

دیشب تا نزدیکای صب بیدار بودم

خوابم نمیبرد

این مطهره خانومم چند شبه زود میخوابه(از وقتی دانشگاه تطیل شد کاراش برعکسه!)

خلاصه از بس خوابم نمیبرد رفتم تو فکرو خیال

نمیدونم حتما شماهام اینجوری شدین

همیشه نزدیکای عید اینجوری میشم

یاد عید چند سال پیش میفتم اون موقه ها که ابتدایی بودم

همیشه روزای قبل عیدو بیشتر دوس داشتم

راستشو بگم از خود عید زیاد خوشم نمیومد چون زود تموم میشد

روز اخر که پیکو میدادن تا میومدم خونه شروع میکردم حل کردن که تو عید بیکار باشم

لباس نو برام خیلی مهم بود مخصوصا کفش!

چون تنها چیزی بود که میتونستم مدرسه بپوشمو نشون دوستام بدم!

اونموقه ها به نظرم اگه کسی کفش نو نمیپوشید خیلی تابلو بود!

از یه چیز دیگم خیلی خوشم میومد!خونه تکونی!

خودم که کاری نمیکردم فقط از اینکه فرشا جمع میشه پرده ها کنده میشه لذت میبردم!

یه جوری بود انگار خونه خالی میشد بعد حرف که میزدی صدای ادم پخش میشد!

عیدی از همه اینایی که گفتم مهمتر بود!

بابام همیشه به جای اینکه مثلا ۱۰۰۰ تومن بده ۸ تا ۲۰۰ تومنی نو میداد منم دلم نمیومد خرج کنم.الان یه عالمه ۲۰۰تومنی و ۱۰۰تومنی نو از اون روزا دارم

یادش بخیر

هنوزم روزای قبل عیدو بیشتر از خودش دوس دارم

هنوزم از خرید لباس و کفش نو خوشم میاد

هنوزم بابام موقع عیدی دادن یه عالمه ۵۰۰تومنی نو بهمون میده

ولی نمیدونم چرا دیگه عید برام مثه اونموقه ها نیس

 

    سال نوی همتون پیش پیش مبارک




راستی میتونین حدس بزنین کدوم عکس منه کدوم مطهره؟(عکس گوشه وبلاگ)




نظرات 19 + ارسال نظر
پریسا چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:10 ب.ظ http://fesgheli500.persianblog.ir/

سلام فریده جون
فکر کنم سمت راستیه فریده است و سمت چپ مطهره.
درسته نه ؟؟؟

سلام عزیزم
عید تو هم مبارک گلم
جوابو نمیگم
مطهره تو پست بعدی میگه

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:10 ب.ظ

راستی عیدت مبارککککککککککک

پریسا چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:11 ب.ظ http://http://fesgheli500.persianblog.ir/

اون نظره که اسم نداشت خودم بودم

فروشنده چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:16 ب.ظ http://13651365.blogsky.com/

کار شما هم مثل مطهره برعکسه
همه از عید خوششون میاد شما از قبله عید جالبه.
پس کفش نو میخریدی که فقط تو مدرسه پز بدی؟؟

اره دقیقا فقط بخاطر همین میخریدم
شکلو قیافش برام مهم نبود نو بودنش مهم بود

فروشنده چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:17 ب.ظ

راستی فکر کنم سمته چپی شما باشی
درسته؟ من خیلی باهوشم نه؟

نمیدونم
شاید
جواب تو پست بعدی

مطهره چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:27 ب.ظ http://ferimoti.blogsky.com

عجب سوال سختی !
به! بابا مخ مارو کار گرفتیاااا
من نمیدونم

یه کم به مخت فشار بیار
نذار اکبند بمونه

دلنگ چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 ب.ظ http://eybaba.blogsky.com

سلام
اول از همه از شما فریده جان و مطهره بانو بابت رَهنمایی های گرانقدرتان جهت ظهور بنده در بلاگمان کاملا موتوشکراتیم.. باشد که در فرصتهای آتی جبران نماییم... انشالله...
النگ & دلنگ

قابل نداشت

دلنگ چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ب.ظ

و اما بعدش...
آخ گفتی همه کیف بعد عید مدرسهرفتن به پز دادن این کفش نوهام بود... البته به دو روز نمی کشید که همه جاش آش و لاش می شدا... ولی

و اما من واقعا می خواستم ازتون بپرسم که توی این عکس کی به کیه؟؟؟ که خودتون پیش دستی کردین و مطرحش کردین... فکر کنم سمت راستیه مطهره باشه چپیه شما... این نظر النگم هست
آخه الان بغل دستم نشسته چون خونه اونا هستم...
(النگ سلامم می رسونه)

نه دیگه من اشو لاش نمیکردم
منم نمیدونم کی به کیه؟
تو اپ بعدی متوجه میشیم

نیلوفر پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:07 ق.ظ http://blacklight.blogsky.com

چقد قشنگ گفته بودی
مرسی که اومدی
عیدت هم پیشاپیش مبارک
سخته اینکه بگم کودوم توئی
اما قک کنم اون سمت راستیه باشی

مرسی عزیزم
عید تو هم مبارک

آقای م پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 ق.ظ http://shookoolat.blogsky.com

سلام
سبز مثل سبزی عید
زیبا مثل نوشته شما
ممنون که بهم سر زدی ...

موفق باشی ....

پریسا پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:57 ب.ظ

الان نیستی؟؟؟
من حوصلم سررفته.
الان باید اتاق و تمیز کنممممم.
سمانه نمیاددددد

نه
مگه تو هستی؟؟؟

پریسا پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:58 ب.ظ

نیستی؟؟؟
الان باید اتاقو تمیز کنممم.
حوصله ندارمممممممممممممم
سمانه نمیاددددد

خب توام تمیز نکن

پریسا پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:59 ب.ظ

قاط زدیاااااااااااااااا
بدو برو اتاقو تمیز کن

خوده خودم شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:48 ب.ظ http://www.tahnayiyam.blogsky.com

نکنه توام داری آدم بزرگ میشی؟!
.
میگم غرض از مزاحمت: آقا ما اومده بودیم با اون یکی دختره مشاعره کنیم دیدیم صاحابش عوض شده!
شما اطلاع رسانی کنید لطفا!
.
فک کنم اونی که داره تو دوربین نیگا میکنه تویی!
مکه نه؟!

همه یه روز بزرگ میشن
اینجا دو تا صاحاب داره عزیزم
هردومون که داریم تو دوربین نگا میکنیم منظورت کدومه؟

[ بدون نام ] شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ب.ظ

Manam delam vase kheyli chiza tang shode. Vase bachegim, vase madrese,kelasash,takhte,gach,zange tafrih,ketabo daftaro ghalam.vase tabestun,otobuso mosaferat.vase adama,ghadimia.vase unayi ke raftan.Manam delam vase kheyli chiza tang shode. Vase bachegim, vase madrese,kelasash,takhte,gach,zange tafrih,ketabo daftaro ghalam.vase tabestun,otobuso mosaferat.vase adama,ghadimia.vase unayi ke raftan.Manam delam vase kheyli chiza tang shode. Vase bachegim, vase madrese,kelasash,takhte,gach,zange tafrih,ketabo daftaro ghalam.vase tabestun,otobuso mosaferat.vase adama,ghadimia.vase unayi ke raftan.Manam delam vase kheyli chiza tang shode. Vase bachegim, vase madrese,kelasash,takhte,gach,zange tafrih,ketabo daftaro ghalam.vase tabestun,otobuso mosaferat.vase adama,ghadimia.vase unayi ke raftan.

منم همینطور
دفعه بعدی اومدی خودتو معرفی کن

Moarefi konande یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:16 ب.ظ

Chera comentam injuri umade? Manke ye bar ferestadam. Ye eslahi bokon. Dg gheyr az man ham mage kasi finglish minevise? Shoma hey ba labtop unja khosh begzarunid mane bichare hey bA in mobile fakasani coment bezaram.Chera comentam injuri umade? Manke ye bar ferestadam. Ye eslahi bokon. Dg gheyr az man ham mage kasi finglish minevise? Shoma hey ba labtop unja khosh begzarunid mane bichare hey bA in mobile fakasani coment bezaram.

اها تویی؟
چمیدونم این یکیم همینجوری اومده

Zarb_taghsim یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ب.ظ

Migam rasti 8ta 200tomani cheghad mishe? 1000toman?Migam rasti 8ta 200tomani cheghad mishe? 1000toman?Migam rasti 8ta 200tomani cheghad mishe? 1000toman?Migam rasti 8ta 200tomani cheghad mishe? 1000toman?Migam rasti 8ta 200tomani cheghad mishe? 1000toman?Migam rasti 8ta 200tomani cheghad mishe? 1000toman?Migam rasti 8ta 200tomani cheghad mishe? 1000toman?Migam rasti 8ta 200tomani cheghad mishe? 1000toman?

این نکته انحرافی بود
شما فک کن ۵ تا چه فرقی داره

ارزو یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:55 ب.ظ http://kolbeyetanhayieman1.blogfa.com

سلام دوست گلممممممممممممممم

اپم خواستی بیا

ساله نو هم پیشاپیش مبارک[لبخند]

باشه حتما

پلاک16 شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:38 ب.ظ http://pelak16.blogsky.com

سلام ..........پروفایل هر دو رو خوندم خیلی باحالین مخصوصا اونی که سرگرمیش دانشگاه !!!با رقصیدنه

دس دس دس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد